اداره ارتقاء و ترفیعات
شرح وظایف اداره ارتقاء و ترفیعات هیات علمی
۱- بررسی و صدور احکام کارگزینی اعضای هیات علمی شامل: افزایش حقوق سالیانه، ارتقاء مرتبه علمی، ترفیع پایه و سنوات آموزشی و... بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.
۲- تهیه و تنظیم قرارداد همکاری با اعضای هیات علمی.
۳- صدور احکام انشایی مربوط به مدیران گروه آموزشی.
۴- بررسی مدارک و نظارت بر تکمیل پرونده متقاضیان ارتقاء مرتبه علمی جهت طرح و بررسی در جلسات کمیته ارتقاء واحد و ارسال آن به سازمان مرکزی.
۵- ایجاد ارتباط و هماهنگی با اعضای کمیته منتخب در خصوص زمان برگزاری جلسات.
۶- تهیه صورتجلسات مربوط به کمیته ترفیعات اعضای هیات علمی و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط.
۷- انجام مکاتبات مربوط به گزینش و صلاحیت علمی اعضای هیات علمی، محاسبه بازخرید سنوات خدمت و مرخصی و اعلام آن به مراجع ذیربط.
۸- هماهنگی لازم جهت تشکیل جلسات مربوط به کمیته تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی و انجام کلیه امور مربوط به آن.
۱- بررسی و صدور احکام کارگزینی اعضای هیات علمی شامل: افزایش حقوق سالیانه، ارتقاء مرتبه علمی، ترفیع پایه و سنوات آموزشی و... بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.
۲- تهیه و تنظیم قرارداد همکاری با اعضای هیات علمی.
۳- صدور احکام انشایی مربوط به مدیران گروه آموزشی.
۴- بررسی مدارک و نظارت بر تکمیل پرونده متقاضیان ارتقاء مرتبه علمی جهت طرح و بررسی در جلسات کمیته ارتقاء واحد و ارسال آن به سازمان مرکزی.
۵- ایجاد ارتباط و هماهنگی با اعضای کمیته منتخب در خصوص زمان برگزاری جلسات.
۶- تهیه صورتجلسات مربوط به کمیته ترفیعات اعضای هیات علمی و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط.
۷- انجام مکاتبات مربوط به گزینش و صلاحیت علمی اعضای هیات علمی، محاسبه بازخرید سنوات خدمت و مرخصی و اعلام آن به مراجع ذیربط.
۸- هماهنگی لازم جهت تشکیل جلسات مربوط به کمیته تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی و انجام کلیه امور مربوط به آن.